søndag den 26. maj 2013

Karamel :)

Forleden dag stod jeg med nogle pakker piskefløde til overs, og da vi i dagene forinden havde spist rigelige mængder kage, gik det ikke an at lave flere.



Da jeg så disse to "rødder" i gågaden her i byen


kom de med hjem til disse som vokser ret godt i mine have. Da jeg så stod og funderede over, hvor de nye rabarber rødder skulle placeres, kom jeg sørme i tanker om, hvordan min fløde skulle bruges - den skulle da koges til karamel, som så kunne stå og vente på glas til jeg havde høstet mine rabarber og blive til en lækker rabarberkage :)


- næsten kogt færdig :)


- dagens produktion af sukker og 1 ltr. fløde :)


-  venter  på rabarberhøsten :) og forvandling til kage sammen med lagkagebunde, makroner og yderligere pisket fløde :)  mums mums



Ingen kommentarer:

Send en kommentar