tirsdag den 4. februar 2014

Mit strikkede billede :)

Ja, jeg kan desværre ikke prale af, at mit strikkede billede er færdigt, men det bliver det uden tvivl på et tidspunkt, måske enda i nærmeste fremtid ;)

- men i skal få lov til at se lidt af processen - dog som altid, så var jeg så koncentreret, at jeg glemte at tage billeder processen igennem, som Randi Samsonsen anbefalede :(


Udvalgte prøver til inspiration - strikket af Randi Samsonsen 

''

- skitseblokken fyldes med skriblerier ;)


- pindene er fundet frem og strikningen startet :)


- flot lokale og meget garn til yderligere inspiration :))

'

- så er "bunden" færdig, men dette er hvad jeg strikkede som retten  ?


- men "vrangen" viste sig at være mere interesant ! ! !

Farveskiftene i strikken fremkommer ved, at jeg strikker med groft uldgarn og strikker det sammen med sytråd - på et tidspunkt strikkede jeg med en tråd uldgarn og 7 tråde sytråd :)


- så den blev spændt op på rammen med retrillerne udad 


- og de små strikkerier lagt på :)  - de er alle strikket med det samme grå uldgarn, farvevariationerne fremkommer med at strikke sytråd ind i flere farvekombinationer :)


- jeg er tilfreds med den nederste del :) men der skal arbejdes mere med øverste højre hjørne :(


Klar til fremlæggelse af opgaven :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar