søndag den 11. maj 2014

Sykursus - endnu engang ;)

Forleden dag blev jeg indbudt til kursus i Ribarhús i Fuglafjørður, og sådan en indbydelse kan man ikke sige nej til, selv om man havde andre planer som måtte ændres :) Det var nogle meget flinke islandske damer som indbød til kursus :)

Det var et ret spontant kurus, så det var ikke så nemt at vide, hvad man skulle have med, så der blev fundet en del frem og pakket ned ;)



- kender i det, man skal altid bruge det der lå igen derhjemme ;)


Jeg valgte mig denne pung/taske :)



- først blev der lavet mønster og så klippet stof :)


- og der var godt med lys og et stort bord at sidde ved - rigtig luksusplads :)))))


- et udvalg af det man kunne vælge at sy :)


 - taskesyning i flotte farver :)


- flere modeller :)


- flere valgte patchwork :)


- her en pung med plastik indsat - så kan man rigtig se hvad er er indeni :)


- skønne farver :)


- en af de islandske damer syede patchwork i hånden :)


- smart til opbevaring - her brugt til opbevaring av syting, men jeg ville bruge den som rejse-toilettaske, mens en anden ung dame sagde, hun kunne tænke sig den som mini-pusletaske :)

- og her er så mit resultat :)





- der skal helt klart sys flere - der skal bare først laves et rigtigt mønster ;) så der kan masse-produceres i en fart ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar