lørdag den 13. december 2014

Blogpause - forhåbentlig slut ;)

Blogpausen som blot skulle være i sommerferien, viste sig desværre at strække sig næsten året ud, men nu håber jeg der kommer flere regelmæssige indlæg :)

Til at begynde med, får i nogle billeder fra julemarkedet, som blev afholdt første week-end i advent :)


Billedet som hænger over bordet har strikket overflade og malet lærred som skinner igennem. Lysestagen af kobber og træ har min 78-årige far lavet efter anvisning og billede i det færøske blad Kvinna.


Små filtstjerner og nøgleringe ;)



Store filtstjerner, som om man nænner det, kan bruge til underlag for varme fade og gryder :)


Stager til adventslys :) og selvfølgelig til andre lys resten af året ;)


Jeg fik syet og solgt flere puder :)


Disse var syet til mig selv, men en kunde strøg afsted med begge, så jeg må til at skaffe mig mere rødt pipingbånd, så jeg kan få syet nogle flere ;)


Detaljer :)


- flere detaljer - og selvfølgelig blev alle de puder jeg kunne tænke mig at beholde solgt ;)  - luksusproblem ;)

1 kommentar:

  1. Det er godt nok nogle lækre ting, der var på jeres julemarked - og nu har du da en grund til at lave lidt nyt til dig selv, når dine smukke ting er blevet solgt :-)

    SvarSlet