mandag den 11. april 2016

Mumi i Nordens hus

Mumi - den kan jeg ikke står for :)

Sidste fredag åbnede der en Børnefestival i Nordens Hus her í Tórshavn med blandt andet Mumi som tema, og i lørdags drog jeg afsted sammen med datteren og familien.

- og hvilken oplevelse - simpelthen et eventyr, som det er svært at skrive om, men til gengæld får i billedspam af oplevelsen.

Programmet for ugen er omfattende og kan ses her 

Mumiskoven, opsat af Edvard Fuglø


- som det håndarbejdsinteresserede menneske jeg er, så lagde jeg straks mærke til Mumi-mors flotte håndbroderede taske ;)



-  dugen med slik-motiver :)


- Mumi´er alle vegne i træerne :)


- masser af læsestof :)




- og min passion for kager, kan også ses i billederne :)



På børnefestivalen har Rakel Helmsdal dukketeater,



 - med dukker hun selv har lavet :)



- og så disse eventyr billeder/rammer/æsker



- og som er til salg :)










 - og der er Mumi-meny :)


- med selvfølgelig Mumi kage :)


- og der er Lego i massevis :)


- man kan farvelægge med tuscher :)


- og skam også male med vandfarver :)


- er de ikke søde :) - byens vuggestuer og børnehaver er indbudt til at lave Mumi-tegninger og de er så udstillet :)




- som i kan se, en rigtig flot Børnefestival, men jeg har dog ikke tid til at tage derhen igen, da Strikkefestivalen er på trapperne :) og der altid noget at forberede i sidste sekund ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar