torsdag den 2. september 2010

Undervisning af børn.













Gennem nogle år har jeg undervist børn fra 9 års alderen og opefter i forskelligt håndarbejde om vinteren, og de allerseneste år har det været i brodering. Der var mange som var skeptiske, men det er blevet til adskillige broderede puder, som I kan se billeder af. Jeg synes de er ret søde, og vil gerne vise Jer nogle eksempler her på min blog. Børnene er selv med til at bestemme farverne, og de har fire motiver at vælge imellem.

Jeg laver forarbejdet således, at det er en "kit", som er klar til at starte med at brodere, så de sidste dage er gået med klargøring af disse. Undervisningen starter først i oktober, men da planen er at nå flere kurser af forskellige slag, i løbet af september, måtte jeg bare starte i god tid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar