fredag den 15. marts 2013

Blandet :)

Sammen med det unge par som nu har boet hos os nogle uger, flyttede der en del teknologi ind, og blev jeg opdateret på området af svigersønnen - dog jeg trænger til en del undervisning ;)


- ting man bliver helt afhængig af :(   4 mennesker og lige så mange telefoner ;) det er jo vigtigt at være ON - blog, facebook, mail o.s.v.


I forbindelse med, at datter og svigersøn har fået lejlighed, så skal der anskaffes en del møbler - forleden dag købte hun spisebord for kr. 300,00 og fik overtalt sin far at slibe og oliere det :)


- arbejdet skal lige fintjekkes :)

- og så lige en sjov detalje ;)

- det er næsten det samme som vores eget bord, som har fulgt mig siden jeg flyttede hjemmefra i 1979 - jeg købte bordet lakeret dengang, så fik jeg min mand til at pudse det første gang og give det en omgang lud og ny ben-konstruktion da det var ustabilt, da vi så renoverede og fik nyt køkken/alrum, lod han sig overtale endnu engang til at slibe bordet, save af ben-konstruktionen, så det nu er olieret og har et lidt smartere look. 

For tiden føler jeg mig helt Retro som de unge siger - bordet jeg købte som ung pige og har talt om flere gange at skifte ud, er blevet helt Cool - så udskiftningen er foreløbig udsat :)


Til aftensmad var der tærte med brokkoli, kylling og bacon og dertil salat og så det bedste :)


 Til kaffen havde datteren købt Anton Berg fugleæg i Brugsen - ikke de almindelige æg med marcipan som fås på denne tid af året, men en ny variant med lakrids - de var rigtig gode :) og kan anbefales til dem som kan lide lakrids :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar