søndag den 3. marts 2013

Stole - en, to måske flere ;)

Det er vigtigt at sidde godt, når man laver diverse ting :)

For lang tid siden så jeg en rigtig sjov, flot, lækker stol, men den kostede en herregård.

Forleden dag var jeg så forbi forretningen som havde stolen dengang, og hvad tror i så står der til næsten ingen penge :)



- min røde stol oprindelig pris kr. 2.499,00 - den er rigtig god at sidde i (det burde den også være til den pris) og som i kan se på billedet, er den allerede taget i brug til brodering i arbejdsrummet :)


- dette er den almindelige gode gamle arbejds stol :) 


Der var også en anden designerstol til kr. 1.999,00 - den kom også med hjem, og så snart svigersønnen havde prøvet den, strøg han afsted med den til sit arbejdsbord her i huset.

Begge stole er rigtig gode at sidde i, og jeg fik dem begge til den nette sum af kr. 600,00 i alt, så jeg er rigtig godt tilfreds :)


1 kommentar:

  1. Det er da vildt at kunne købe så lækre stole til den gode pris; jeg kan da godt forstå, de måtte med hjem

    SvarSlet