torsdag den 18. juli 2013

Mere nostalgi :)

Datterens terminsdato nærmer sig, så flere ting er fundet frem og klargjort :)

Alt linnedet på billederne fik jeg af min mor, dengang for 27 år siden, da jeg fødte min datter :)


 - to sæt med købte mellemværk :)


Et sæt min mor har broderet til mig dengang :)



- nærbillede af broderiet :) - mor kalder syningen "bubinet" - ved ikke om jeg staver det rigtigt - og fremkommer ved at man syr/fylder ud med broderitråd i et gitterværk.


Her engelsk syning - ligeledes broderet af min mor dengang :)




- og et sødt sæt, men jeg kan ikke huske hvem har broderet dette :)


- dynerne vasket og tørretumblet :)

- og så holdes der forresten også sommerferie :))))) - men desværre i regn og tåge, så tiden går med café besøg bl.a. ;)

2 kommentarer:

  1. Sådan linned med broderier er guld værd, især når de går i arv.
    Rigtig god ferie, forhåbentlig når det gode vejr at titte frem, det var da været tåget længe nok nu

    SvarSlet
  2. Lækre ting, du har fundet frem.
    God ferie.

    Hilsen Kirsten

    SvarSlet