fredag den 16. august 2013

Flere får og andre nyheder :)

Det var ikke meningen, at bloggen skulle i sommerferie, men det blev det altså til :(

- men nu startes der op igen :)

Sommerferien var god, med mange oplevelser, og jeg starter med den største :)

Jeg er blevet mormor til verdens sødeste dreng, en stor dreng med en fødselsvægt på 4100 gr, 54 cm lang, og størrelsen voldte også moderen problemer med fødslen, så det endte med kejsersnit :(  men begge har det godt, og det er det vigtigste :)

Min datter strikker så meget selv, at jeg meldte ud, at jeg ikke vidste hvad jeg skulle lave til den lille ny, men at ønsker var velkomne.

Det tog sin tid at få det ønskede lavet, da det ikke ligefrem var min yndlingsteknik, men jeg synes det blev sødt og fint, og heldigvis var datteren glad for gaven :)


Opstart :)



Det begynder at ligne noget :)





Færdigt :)


Klart til aflevering :))))





2 kommentarer:

  1. Kæmpe TILLYKKE med barnebarnet, dejligt at det gik godt, selvom der måtte kejsersnit til.
    Hvor er det nogle fine får

    SvarSlet
  2. Tillykke, tillykke:) Godt det gik godt. Vi får store børn, her i Norden. Meget meget sød barnevognsuro.

    SvarSlet