tirsdag den 15. oktober 2013

Bestemmer selv ?

Nogle gange bestemmer man selv, andre gange lader det sig ikke gøre, men lige nu har jeg bestemt mig :)

Selv om efteråret er lige nu, og vinteren er lige om hjørnet, så har jeg bestemt mig til, at i vinter skal der være sommer på mit badeværelse ;)

Jeg har syet nye gardiner med tulipaner, så der er måske nogle der kommer i tanker om, at ønsker man sig tulipaner til foråret, skal løgene i jorden i nærmeste fremtid.

Forleden dag blev gardinerne altså færdige :)  Der var lidt bøvl med knaphullerne, da symaskinen ikke vil sy dem større end 3 cm med den fuldautomatiske funktion, men så blev det altså sådan til halvautomatisk og de ønskede 4 cm :))))



- lidt mørkt da værelset ligger på skyggesiden af huset om dagen ;)


 - og da jeg så ville tage billede med gardinerne trukket fra lagde jeg mærke til, hvor godt naboens søde lille bil passede til gardinerne, så kom den med på billedet :)

- der bliver ikke lavet så mange blogindlæg for tiden, men der laves forskelligt spændende, men da det er jul og julemarked i nærmeste fremtid, så går det ikke an at vise tingene frem endnu :(


Ingen kommentarer:

Send en kommentar