søndag den 6. oktober 2013

Som tiden flyver afsted :)

Som så ofte skrevet om før, så kunne jeg tænke mig 48 timer i døgnet, så jeg kunne nå alt det jeg ønsker :)  for tiden flyver afsted :(

Sidste søndag var jeg på vandretur i fjeldene her, og vejret var lige efter mit hoved :))

- altså skiftende vejr, der var lidt regn, der var tåge og til sidst også sol :)

I får nogle billeder af stemingen gennem dagen, og så nogle billeder som viser flader og farver, som måske kan blive til inspiration til forskelligt kreativt :)


- solen er der ;)




- tågen spandt sig omkring os, så man nogle gange troede at man snart ville møde en alf eller en trold ;)



- det virker som om stenen er lavet af basalt pandekager :)


- solen kæmper med tågen :)


- skønne grønne farver :)


- og solen vandt og vi fik set de blå farver også :)


- rødt mos :)


- grønt igen :)


- og afslutning i det skønneste solskin :)

1 kommentar:

  1. Endnu engang dejlige billeder fra et smukt land, jeg bliver aldrig træt af at se på fjeldene og det blå, blå hav

    SvarSlet