onsdag den 23. juli 2014

Har i også ....

svært ved at holde fingrene fra strikkebøger - nye som gamle ;)

Det har jeg i hvert fald :)

For mange år siden så jeg bogen STRIK med nordisk tradition på biblioteket, og da jeg syntes den var meget interessant, ledte jeg efter bogen hos boghandleren og fik at vide, at den var udsolgt :(  Senere købte jeg den via nettet som downloaded bog, men jeg har altid elsket bøger, så forleden dag da jeg var hos boghandleren var den sørme der igen, så den skulle med hjem :)


Foruden at fortælle os om nordisk strik, er der vist flere teknikker og opskrifter i bogen :)


Dette er bogen som jeg tog til boghandleren for at købe :)  - jeg har set den anmeldt i Gavstrik bladet, og har i langt tid haft planer om at anskaffe mig den, og forleden dag dag jeg var til strikaften i Steinprent, som Louise Klindt sammen med Fríða Brekku havde arrangeret, mødte jeg damerne bag bogen, og de kunne fortælle mig, at boghandleren her i Tórshavn havde den, så jeg drog fluks afsted for at købe den :)

- så mon ikke der i nærmeste fremtid bliver bestilt nogle garner fra Danmark som "ter sig"  ;)

1 kommentar:

  1. Jeg købte Strik med nordisk Tradition for nogen tid siden efter at have lånt den på biblioteket flere gange; jeg blev aldrig 'færdig' med bogen, og jeg bladrer og læser jævnligt i den.
    Den anden bog ser også spændende ud, den må jeg vist kigge nærmere på :-)

    SvarSlet