onsdag den 16. juli 2014

På pindene lige nu ;)

I juni var manden og jeg på Island på ferie, og ombord på Norrøna slog jeg masker op til Cille efter mønster fra Lene Holme Samsøe´s bog Suveræn strik på den feminine måde.


- opslagning og lidt strik ombord ;)


- og den er vokset lidt siden jeg kom hjem ;)


- så nu er der slået op på forstykket :)

Jeg strikker med to tråde Lace fra Drops og en tråd Silkbloom extra fino fra BC garn - efterhånden er lageret blevet så stort, at det er et must at garnet kommer derfra ;) Da det ikke er en model i facon, tror jeg den kommer til at blive fin, måske med nogle reguleringer undervejs oppe ved halsen ;)


- og så lige dette spændende fed garn, som jeg ikke kunne stå for, blev købt på Island :)

Island er et spændende land - vi kørte landet rundt, d.v.s.  fra Seyðisfjørður langs nordlandet og derefter sydpå til Reykjavík, og så igen langs kysten i syd og så nordover igen til Seyðisfjørður på 8 dage.

Jeg kunne tænke mig en tur til til Island på en hel måned, så meget er der at opleve på Island :)))

- i får billeder i et senere indlæg :)))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar