torsdag den 19. marts 2015

"Laver øjne"

Da jeg skulle skrive dette indlæg kom jeg til at tænke på, at sætningen "laver øjne" kan haveforskellig betydning på dansk ;)

- men jeg forsøger mig frem med, at lave øjne med garn og hæklenål.

Jeg startede med at google og fandt frem til mange øjne på Garn Grammatik - skønne øjne til alle 
mulige figurer og dyr, men ikke lige det jeg skulle bruge, men efter at have læst nogle opskrifterigennem har jeg så prøvet mig frem selv :)





- notater og resultater :)   

- det blev hæklet et par stykker inden fruen var tilfreds - man er nok lidt nørdet ;)



- venter tålmodigt på øjne  ;)

- i får flottere billeder af resultaterne når de foreligger :)

Lige nu har solformørkelsen 1. prioritet og jeg håber igen at komme forbi SMS - det store butikcenter

 her i Tórshavn - hvor de har den flotte udstilling af Edvard Fuglø i forbindelse med Solareclipse.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar