søndag den 29. marts 2015

Orden i rodet ;)

Der er ved at være lidt styr på rodet i krea-rummet ;)

Nu i week-enden har der været udstilling i en af byens skoler, af hvad der er lavet i løbet af vinteren på Tórshavnar Kvøld- Ungdóms- og Listaskúla - Aftenskolen :)



Her har jeg sat diverse ting klar til at have med :)

- og i får lige en kavalkade af billeder fra udstillingen :)


- mit hjørne :)


- to generationer til sløjd :)


- jeg syntes denne var så sød :)


- lidt patchwork



Vævning 

- jeg plejer ikke at blive betaget af vævning, men disse to puder kunne jeg godt tænke mig :)


- nærbillede af vævningen - jeg var helt betaget af strukturen :)


Teksten siger på færøsk: Bedstemor lavet 


- her syet på en nydelig taske lavet af læder og vævet stof :)


- og så træ-drejerne, her var også betaget af deres arbejde :)



- kunne tænke mig flere dage i ugen til kommende vinter, så man kunne komme på flere hold i aftenskolen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar