torsdag den 28. juli 2011

Sommer og ferie

Så er jeg kommet hjem igen til øerne, og har regelmæssig internet forbindelse. Tog afsted en tur til Danmark, og endte med at besøge både Gøteborg og Malmø, så hjemrejsen blev udsat lidt. Her er nogle billeder fra turen


Her er der aftenstemning i Gøteborg - Anders kørte op til et udsigtspunkt i byen, så han og Kerstin kunne vise mig den


Oppe på udsigtspunktet var dette bord/sten, hvor der var indgraveret retning/henvisning til  de forskellige bydele og seværdigheder - flot og anderledes 


Dagen efter bød Kerstin på bytur og selvfølgelig endte vi i byens flotteste garnforretning, hvor jeg blev fristet til at købe garn og opskrift til denne trøje/tunika



Aftenstemning og svømmetur i Gøteborg


I Malmø var vi ude at spise på Cafe, og der så jeg dette brød, og nysgerrig som jeg er, købte jeg et med hjem - brødet er kulsort, og fortalte cafe-ejeren at der var aktivt kul i brødet og at det skulle være rensende. Det smagte godt med President ost, og smagte lidt af blåbær



Sommerstemning i København - var for første gang på kanaltur 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar