søndag den 26. februar 2012

Multitasking ?

Denne uge har været rigtig travl - bortset fra mit almindelige kontorarbejde, så har jeg været i sving med lidt kreativt - onsdag aften bød på aftenskolekurset i glas, og selvfølgelig glemte jeg at tage kameraet med, men det blev til en skål og så nogle rørepinde - jeg tror de bliver fancy til f. eks. cappucino og lignende :)

Torsdag og fredag bød på orkan og aftenskolens broderikursus, men jeg tog alligevel til Kollafjørður til undervisning i broderi og tænk - jeg huskede kameraet :)


Det ser ikke ud af meget, men jeg er tilfreds med, hvad jeg fik broderet torsdag og fredag aften, det tager sin tid at bestemme sig til, hvilke sting og farver passer til den enkelte blomst - billedet er meget dårligt,  jeg har altid syntes, at det var svært at få gode billeder af ting med røde og pink farver, men denne grønne jeg broderer er lige så svær at få et pænt billede af :(


Da fruen stort set kun havde være hjemme for at sove en stor det af ugen, så huset ud derefter, så lørdagen bød på oprydning, støvsugning og vask i det flotteste vejr. Min moster havde imidlertid tidligere på ugen fortalt, at der ville blive loppemarked i Klaksvig og at dertil var det gratis at køre gennem tunellen, så ud på eftermiddagen fik fruen nok og satte sig i bilen og drog af sted til loppemarked. 




Jeg måtte lige tage et billede af denne bænk (med lov fra standens indehaver) og andre skønne ting, på bænken står der oversat til dansk "Smil alle smiler tilbage"


Der var en blanding af "lopper" og nylavede kreative ting 


- endda flotte malerier


Jeg købte disse to Piet Hein gruk :)



- og denne filtede trøje for 50 kr. - hvad mon den bliver til ?

1 kommentar:

  1. Hvor var der mange spændende ting på loppemarkedet :) Ville ønske, at jeg havde været med! Er helt vild med Piet Hein gruk :) Købte selv 2-3 stk. engang jeg var i Klaksvík :)

    SvarSlet