fredag den 21. september 2012

På marked :)

Nogle gange sker der for lidt, og andre gange sker der lidt for meget.

Min moster havde inviteret mig til strikkekursus i Nordens Hus 21. og 22. sept. med Randi Samsonsen som underviser, og det har jeg glædet mig til længe. 

Som jeg fortalte forleden, så skulle der være marked i Klaksvig, men da bilen var pakket, og jeg stod med det ene ben ud ad døren ringede telefonen, og oplyste arrangøren at markedet var aflyst - det var så det, og alt blev sat på plads igen.

I sidste uge blev jeg så igen inviteret til marked, og desværre var det samme dag som strikkekurset startede, men så sagde jeg, at om de ville have mine og datterens varer med, så kunne jeg komme og sætte boden op aftenen før, og måske kunne min datter være der nogle timer i dag.

Desværre var lyset dårligt i går aftes, men nu får i nogle billeder af vores bod, samt fra nogle andre :)







- nogle sjove ting. Det som i ser med ansigter er faktisk en slags vante, med fordybning i midten, så den er perfekt til kaffe og te "on the go"


En bod havde nogle specielt flotte smykker og gaveartikler i horn og hvaltand, som i får nogle billeder af :)



Denne halskæde er af hornstykker ;)


Denne halskæde er også lavet af horn, men den er lavet i et stykke vædderhorn, og som i kan se af størrelsen, har det været et rigtig stort horn :)


Dette smykke er skåret ud i hvaltand 


 Disse sæt er også skåret ud i hvaltand :)


 Dette smykke var jeg mest imponeret af - det er skåret ud i horn og monteret med snor.

Alle tingene af horn og hvaltand er lavet af Trøndur Fuglø, og kan han kontaktes på mailen:

 tr-fugl@olivant.fo




Ingen kommentarer:

Send en kommentar