fredag den 20. september 2013

Gardinsyning versus muffins

Forleden dag var det så jeg tog mig sammen og fandt stof frem, trådede symaskinen og lagde ud med at måle længde og bredde ;)


- men så tikkede der en invitation til middag ind på mobilen, og jeg syntes at når man blev indbudt til middag, så måtte man have noget godt til kaffen med.

Og ikke nok med det, når næsten alle ingredienserne var i hus og nok af dem, så blev opskriften lynhurtigt fordoblet :)


- men opskriften sagde 12 stk, men da jeg fyldte mine forme blev der problemer :(



- jeg fik 42 stk i stedet for 24 stk ;) - så alle forme kom i brug :)


- her undervejs ;)


- og opskriften er her - da vi ikke har brombær her på øerne, udskiftede jeg dem med frosne blåbær :)


- de skønneste muffins og så blev der også en del til fryseren :)

- men gardinerne er fremdeles UFO :(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar