lørdag den 9. juni 2012

Kulturnat i hovedstaden


Så har der været kulturnat her i hovedstaden med mange arrangementer indenfor alt muligt. I år deltog jeg med stand i et nyt sted kaldet Østrøm, og havde vi mange besøgende.

Der var musik- og sangarrangementer og mange udstillinger, som i her får nogle glimt af :)


Min stand hos Østrøm - med ting og sager fra mig og min datter ;)


Nærbillede af min Dávadóttirs tørklæder og mine halsedisser - må få se at taget et billede på en model, så i rigtig kan se hvor flot den ligger om halsen :)


Maleri af Frits Johannesen - jeg synes drengen er bare så sød :) - udstillet i Tilhaldið - værestedet for pensionister i Tórshavn


Der var også udstilling af tøj lavet af Alexandra - Frits Johannesens kone :)


Jeg synes man rigtig kan se, at de to inspireres af hinanden :)


- og så betog Mikkalina os endnu engang med sine flotte glasarbejder - udstillet hos Østrøm :)


  - nærbillede :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar