tirsdag den 26. juni 2012

Kreativt rod så det forslår :)

Lige for tiden bliver der ikke fremstillet så meget med hænderne - mit krea-rum ser sådan ud for tiden ;)

- min mand synes mit rum er mere rodet end hans garage ;)



- der er cykelslanger til smykker o.a. 


- gamle læderjakker, broderier, strikkerier, hæklerier ..........


- flere flotte broderier og læder rester i flotte farver :) lækre lynlåse og patchwork stoffer i baggrunden ;)

- jeg er selv spændt på, hvad der kommer ud af materialerne jeg har fundet frem :)

Mine nærmeste driller mig en del med, at jeg gemmer så mange ting - jeg har svært ved at smide væk, for tænk hvis det nu kan bruges til noget spændende. Nogle mennesker har den egenskab, at de kan genbruge ting, og resultatet ligner en million - men det synes jeg er svært :(


Der er blevet lidt lunere i vejret her på øerne, så jeg har siddet på terassen nogle gange med cappucino, en bid med ost og så det mest spændende krimien "Den døende detektiv" - den er god :)

1 kommentar:

  1. Det er pudsigt, som vi ser forskelligt på rod. Det er lige før, jeg tror, I har bedre vejr på Færøerne lige nu, end vi har her

    SvarSlet