mandag den 2. juli 2012

Forsendelse med lækre ting og sager

Som sagt før, så bor jeg på nogle skønne øer i Atlanten, og har ingen som helst planer om at flytte andre steder, men da vi samtidig ikke er så mange mennesker på øerne, er udvalget af forskellige specielle ting og sager ikke stort. 

I denne nye tidsalder er der så kommet den mulighed, at man kan bestille alskens ting og sager via nettet lige til døren, men desværre  støder man på alle mulige besværligheder - lige fra at adskillige leverandører ikke vil levere til Færøerne, portoen er høj, administrationsgebyrer pålægges ordren, og så til sidst koster det en "herregård" at få varerne gennem tolden her, så når jeg selv er udanlands køber jeg forskellige sjove ting og sager, som så slæbes med hjem. 

Andre gange overtaler jeg min datter til at købe ting for mig og opbevare dem hos sig i København, til jeg kender en eller anden som så tager tingene med flyet til mig.

I denne uge har jeg fået en mælkeskummer og espresso kande som kan bruges til induktion - så nu kan der laves lækker "Latte" i lange baner



I forsendelsen denne gang var der denne overaskelse - to muffins-transportæsker :)  ;) - hvor datteren har købt dem ved jeg endnu ikke :)


- og nu mens hun var en uges tid i København overtalte jeg hende til at tage til Torvehallerne, hvor hun købte frysetørret passionsfrugt, rabarber, æbletern, hindbær og ananas - det eneste jeg spekulerer over nu er, hvordan jeg bedst opbevarer det ? - i papirsposerne eller er det måske bedre i en lufttæt beholder af en slags ? - det hele skal jo ikke bruges straks ;)


Sidste forsendelse fra London - min datter ved jeg har noget med får, selv om vi har mange af dem her på øerne. Jeg synes de der uldne totter er ret søde, så jeg har fået kort med får, servietter med får og så også får og andre dyr af sukkermasse til kagepyntning :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar