søndag den 1. juli 2012

Sommer ?

Jo - jeg synes det begynder at ligne. Nu bor jeg jo midt ude i det store Atlanterhav, og øerne er så små, at det kniber med at få læ for vinden som blæser over det store hav, men det som vi så bare gør er, at vi finder vore varme trøjer og jakker frem, brygger kaffe på kanden, laver os noget lækkert til kaffen, og så tager vi afsted ud i naturen.

Sidste søndag var jeg på tur sammen med mange andre søde mennesker :) og da vejret var så flot at jeg fik mange flotte billeder, vil jeg vise jer nogle :)




- børn og vand perfekt kombination :)



- vi tager skam det hele med os, og med fælles hjælp kunne de mindste får sin eftermiddagssøvn ude i den flotte natur :)



En morfar med sin datterdatter :) der er to ord jeg kommer i tanker om, når jeg oplever sådan noget og det er kærlighed og glæde :)



- og så det vigtigste, at efterlade naturen som den var før vi ankom :) - der blev ryddet op af en meget flink mand :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar