fredag den 27. juli 2012

Krea goodies fra London :)

Tja - når man er på ferie og har god tid til at undersøge både det ene og det andet, kan det ikke undgås, at man køber noget med hjem ; )

Min ældre datter og mig har nogenlunde samme kreative interesser, så vi kan lide at gå på jagt i de samme butikker ;) 


Et billede af facaden hos hendes lokale skrædder :) - jeg syntes den var så sød med den prikkede kjole :)


- hvor jeg købte disse lynlåse - nu må jeg snart se at få syet nogle punge og tasker ;)


I en anden lokal butik, som solgte som vi her siger "næsten alt fra knappenåle til flymaskiner" købte jeg disse stofbetrukne knapper - fra kr. 1,20 til 2,00 pr. stk.


Disse fem knapper lå i et plastikrør, og overfladen ligner frosset vand, så de måtte med også :)


Jeg har samlet kasserede læderjakker, men farverne er sort, gråt og brunt, så hvis der skal blive spændende punge og tasker af dem, så må der indsys nogle mere flotte farver, så disse blev købt i en bod på Spitalfields Traders Market :)


Disse antikke knapper blev købt på Brick Lane en søndag :)


- og så måtte vi lige forbi Liberty og kigge på deres mange flotte stoffer :), og blev jeg fristet af disse bånd :)





1 kommentar:

  1. Du har fundet nogle dejlige ting. Jeg elsker farver læder stykker, og disse "frosne" knapper er smuk :)

    SvarSlet