søndag den 26. august 2012

Barndomsting og andre gode sager ;)

Som to-årig fik jeg i gave fra min far, som dengang sejlede med slæbebåd i Grønland, en ko som han havde købt i Føroyingahavnini/bygd i Grønland. Jeg blev rigtig glad for koen, og slæbte den med mig alle vegne, og er blevet drillet med koen og min kærlighed til den mange gange siden.

I går da mor og far kom på besøg, havde de koen med, og jeg synes i skal se den ;) - nyvasket er den ankommet til Tórshavn ;)


- den havde spidse horn ud fra hullet i ser foran øret, men de blev afmonteret, så jeg ikke skulle komme til skade :)


- og mere legetøj. Forleden dag var jeg til hjemmesalg hos Elin, og jeg kunne altså ikke stå for denne elefant og hund :) - selv min 20 årige datter synes de er søde :)



Så blev der bagt igen - denne gang kokostoppe med lakridspulver - rigtig saftige og med god smag af kokos og lakrids :)


Som jeg har fortalt før, så køber jeg lidt anderledes ting med hjem - denne gang "Vanilla Bean paste", som jeg har set Jamie Oliver bruge i en desert. I kender sikkert alle sammen "Lemon Curd" - på Food Market fandt jeg Passion Fruit Curd, så der bliver spændende at prøve disse gode sager :)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar