lørdag den 25. august 2012

Lørdag morgen :) :) :)

Jeg elsker lørdagsmorgener - behøver ikke at skynde mig, men kan vågne ganske langsomt og spise når jeg er blevet rigtig vågen og sulten ;)

Jeg lavede mig rigtig lækker morgenmad, men da jeg satte mig ned for at spise var udsigten lidt anderledes end den plejer.



Jeg har god udsigt fra mit hus, som i har set så mange gange før, men denne gang var der en lille flåde af sejlbåde i fjorden. Her på øerne har der ikke været så almindeligt at have sejlbåd, men de seneste år er der kommet nogle, og man kan af og til se 1 måske 2 i fjorden, men de har åbenbart haft et træf her i Tórshavn, da jeg nu til morgen kunne se hele 10 både - lidt specielt at se de hvide sejl på den blå bagrund :)


- og jeg må sige, at vores havn er populær i dag, så i får lige et billede til ;)


Færgen til Suderø ved kaj yderst til venstre, derefter et turistskib og yderst på molen et containerskib, og så til sidst på reden en gas-tanker og et turistskib :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar