torsdag den 9. august 2012

Knit Pro


Knit Pro - det er altså strik det drejer sig om.



Da jeg var på Island i maj, så jeg dette lille etui som indeholdt "cable connectors" og tænkte som sædvanlig, det får jeg måske brug for engang og købte det.

Min datter og mig, vi har begge Knit Pro systemet i strikkepinde, og vi er meget glade for det. Når jeg har besøgt hende i København eller London og har manglet noget, så låner jeg bare da det hele passer sammen, og modsat når hun er her på øerne i ferie, så låner hun af mig.


Nu da et af projekterne begyndte at ligne en trøje viste det sig, at vores låneri havde medført, at jeg kun havde helt korte og meget lange wirer. Efter lidt spekuleren kom jeg i tanker om mine wire-forbindelsesled som jeg købte på Island, og her er så et billede


- midt i billedet kan i se hvor jeg har sat mellemstykket ind (billedet bliver større om i klikker på det) i tor korte wirer, og så bruger jeg også "den magiske løkke" - den er jeg rigtig glad for  :)  da jeg gør alt for at undgå at strikke med 5 pinde ;)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar