mandag den 4. februar 2013

Færinger - lidt specielle ;)

Vi må vel være lidt specielle, ellers var vi nok forlængst flyttet fra disse øer - jeg tror opvæksten her giver os noget helt specielt - fightervilje og vovemod blandt andet :)

Lige et par billeder mere - det som jeg synes er specielt med dette er, at manden i billedet ikke løber væk fra havet/bølgerne som kommer ind, men mod vandmasserne - uden tvivl for at bjærge noget 


- og så er det billeder fra andre fotografer - denne starter med vejrkortet da vi ligger lige midt i orkanen 


'

Billedet ovenover er fra Vágoy - der hvor flypladsen ligger :) - lige i indflyvningen ;)


- her Vágseiði ved bygden Vágur, som er min fødebygd og hvor jeg boede til jeg var 16 år :) - læg mærke til solen som kæmper med skyerne, men


sådan kan det også være i Vágur min fødebygd, så i behøver ikke være så forskrækkede, men kom og besøg os og se vores flotte natur :)

1 kommentar:

  1. Ja, I ér specielle - heldigvis
    Jeg forstår nu godt, I er vilde med de meget smukke øer i Nordatlanten. Alene det at kunne opleve stort set alle årstider på én dag, det er da fantastisk

    SvarSlet