fredag den 8. februar 2013

Vinter udstyr :)

Som i har set på min blog, så får vi en orkan forbi øerne af og til, så for at kunne nyde både godt og mindre godt vejr, må der godt udstyr til :)


I Brugsen købte jeg mig et par gummistøvler forleden, og for at holde varmen bruger jeg disse tykke strømper indeni ;) - håndstrikkede med flotte stjerner - dog ikke strikket af mig selv, sådan noget har jeg desværre ikki tålmodighed til :(


Og detaljerne - de tæller altså hos mig. 

Jeg har længe manglet et par luffer i lammeskind, dem jeg har er adskillige år gamle og repareret utallige gange - dertil kommer at begge mine døtre og min mor elsker dem også, så de "låner/stjæler" dem hver gang de er hjemme/på besøg. I maj i fjor var jeg på Island, og så jeg ledte efter luffer og jeg fandt skam nogle. Døtrene fik hver et par almindelige henholdsvis grå og sorte, men til mig selv købte jeg disse :)

- selvfølgelig syet sammen med pink tråd ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar