fredag den 3. juni 2011

Handy-man


Jeg har virkelig en Handy-man i huset, hvilket selvfølgeligt er dejligt for mig og familien, men desværre er der mange andre der også har opdaget det, så nogle gange er det lidt træls ;)

Jeg havde lagt lidt planer om, hvor og hvad jeg skulle i København, men den første dag bookede så min datter :), hun havde ommøbleret stuen, så nu hang hendes lampe på tværs af spisebordet, og den skulle altså skifte retning


Ikke noget med sådan ca - næ næ, det går rigtig for sig med målebånd og det hele ;)


Heller ikke noget med støv, når det bores huller :)


Og så har lampen skiftet retning :) og min datter er glad


Det blev dog til mange ture i byen den følgende uge, og jeg fik både købt materialer og mange ideer til kreative projekter

Ingen kommentarer:

Send en kommentar