tirsdag den 7. juni 2011

Rod og resultater


Nogle gange råder tilfældighederne. I dag havde jeg ingredienserne i huset til denne lækre salat, som så blev aftenens middag - kyllingebryster stegt i mango krydderi, sammen med blandet grøn salat, mangofrugt, granatæble, avocado, dryppet med Balsamico frutti di bosco - lækkert lækkert



Og så blev der arbejdet, og som i kan se, blev der temmelig rodet ;)


men ud af det kom der så disse resultater


to Fragilitéer - da jeg var i København var jeg forbi Delikatessehuset på Gl. Kongevej 163 og købte forskelligt jeg ikke kan få her på Færøerne, bla.a. nogle engangs sprøjteposer af tyk plastic, som jeg har brugt til dekoration af Cup cakes og kagen ovenover, og dem vil jeg virkelig anbefale :)



og to kvarg kager, pyntet med æbler dampede i æblejuice, senere skal der laves gelé af æblejuice henover :) mums mums


Ingen kommentarer:

Send en kommentar