onsdag den 8. juni 2011

Kursus i frit håndbroderi

Da rejsedatoen for min Danmarkstur var fastlagt, tog jeg lige ind  på Bettina Andersens hjemmeside, da hun for nylig har fået nyt værksted og galleri, og hun nu tilbyder kurser der, og jeg var så heldig, at der var en plads ledig på et kursus i frit håndbroderi en af dagene jeg var der. Hun har værksted/galleri en 10 minutters gang fra min datter, så det var bare perfekt


Starten på billedet - kurset startede kl. 10.00 og sluttede 16.30, så vi nåede at lægger stoffer, samt påbegynde håndbroderiet - skal huske at vise jer billeder, når jeg har broderet mere ;)


En medkursist



En dame havde en jakke med, som hun havde lavet, først filtet store stykker, og derefter klippet og syet dem op til denne skønne jakke, og nu er hun i færd med at dekorere ryggen med frit broderi - hendes filt er meget flot, og i kan se mere her


En anden medkursist


Billedet af selve galleriet med Bettinas skønne værker i baggrunden


Nogle skønne værker, som Bettina har lavet, og som var til inspiration

Ingen kommentarer:

Send en kommentar