tirsdag den 28. juni 2011

Ting og sager



Når jeg er på ferie, køber jeg altid mange forskellige ting og sager hjem med, som jeg ikke har set før eller ikke kan fås her på øerne. 

Nedenfor kan i se et rigtig godt strygejern/dampstation - har i først prøvet et sådant, så gider i ikke et almindeligt strygejern igen, men dette havde jeg bestilt til min datters adresse og havde med hjem i flyet som håndbaggage - jeg regnede med, at der blev problemer i security i lufthavnen, og det blev der også, men uden at have tjekket det ud på forhånd, endte jeg i en kø, hvor der var damer bagved, og de viste stor forståelse og nysgerrighed over mit strygejern, som måtte skilles ad og tre gange gennem deres scanner :), men det kom hjem ;) til mit syrum


I Magasin købte jeg lakrids sirup, som jeg nok skal få prøvet af i en kageopskrift, og i Delikatessehuset købte jeg sort og pink salt, som jeg tror vil se godt ud som pynt på grovboller :)


I en genbrugsbutik så jeg to smedejernstager, med disse kønne julemotiver bagved, og dem måtte jeg altså også have - jeg pillede motiverne ud, og damen bag disken var glad for, at så kunne hun sælge stagerne til en anden kunde :)  - jeg er spændt på, hvor de kommer til at blive brugt :)

1 kommentar:

  1. Min færøske veninde sejler tit til Danmark og har en stor bil med, som bliver fyldt til bristepunktet, inden hun vender hjem.
    Jeg har længe kigget på dampstationerne, men ikke vidst om de var prisen værd, men det kan jeg forstå på dig, de er - atter en ting til ønskelisten

    SvarSlet