tirsdag den 2. august 2011

Indkøb i Gøteborg ;)

Min værtinde i Gøteborg, som er lige så interresseret i håndarbejde som mig, viste mig nogle spændende butikker


Her er der nogle håndbroderede kort som kan købes her


og så besøgte vi Knapp Carlsson, hvor dette stykke ventede på mig - måske til en taskerem


og jeg måtte bare have disse knapper af silke med mig hjem - en oplevelse at besøge denne forretning, lige som i gamle dage, kunden foran en disk og ekspeditienten bag disken - mindede mig om Damernes Magasin i Matador


Disse stofrester (gode og tykke oprindelig til kr. 1.000,00 pr. m.) blev købt hos Engelska Tapetmagasinet, mens lynlåsene blev indkøbt hos Stof 2000 i Danmark - forhåbentlig bliver de til nogle tasker engang i fremtiden ;)


Og til sidst endte vi i Canvas, hvor jeg købte disse bøger med tanke på min undervisning af børn i broderi


mens denne blev købt samme sted til egen inspiration og nydelse - bogen er skrevet af Jan Beaney og Jean Littlejohn - undskyld at billedet ligger på siden, men det sker nogle gange, og jeg har endnu ikkk fundet ud af hvorfor :(


Disse billeder er bare for at vise jeg hvad der er gemt indeni bogen


håndbroderier


PS Canvas er en meget spændende butik, som jeg vil anbefale alle kreative at undersøge - de har også netbutik, og jeg har bestilt varer til Færøerne - intet problem med levering hertil, har tit været ude for, at netbutikker nægter at sende varer til Færøerne 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar