lørdag den 20. august 2011

Kvindeløbet 2011

I dag har jeg været til Kvindeløb for første gang, og løb og gik 5 km (kan sammenlignes med Alt for Damerne-løb i København) - har aldrig løbet ret meget, men har altid elsket at gå/vandre, og nu skulle dette altså prøves. Løbet var arrangeret af redaktionen af bladet Kvinna og det var meget hyggeligt, men der var ikke tid til at "løbe" rundt med kamera, men i derude skal lige se noget af det Goodie bag´en indeholdt ;)


Der var adskillige rabatkuponer til alt muligt - den for mig mest interesante var rabat ved køb af nye løbesko - det trænger jeg rigtig til - 

og så alle mine yndlings, te-brev med æble og kanelsmag,  marsipanbrød - både en mini og en hyggestørrelse, og min favorit-vand med smag af røde bær
og så ikke at glemme den flotte og behagelige løbetrøje

Ingen kommentarer:

Send en kommentar