fredag den 19. august 2011

Sakse - brug/misbrug




Forleden dag da jeg var i Klaksvík med to strikkeglade svenske damer, som begge hedder Kerstin, fandt jeg denne saks i en garnforretning, og den måtte jeg bare have med hjem - det er det med sakse, at selv om "visse" beboere i huset og somme tider "medkursister" får besked på, at visse sakse kun må bruges til stof, så sker de at disse personer sniger sig til "lige" at klippe andre ting og sager med MIN stofsaks, så denne ligger altå "klar" :), når den nuværende er blevet "lånt" til andre ting, og har fået skader :(



Det som ligger ved siden af saksen er supersmart til strikning, når nogle masker skal hvile i projektet man nu er i færd med :)


1 kommentar:

  1. Det problem kender jeg godt. Jeg har løst det ved at gemme saksen, så godt at jeg lejlighedsvis ikke selv kan finde den:-)

    SvarSlet