mandag den 1. august 2011

Spændende ting fra en svunden tid



Mine værter i Gøteborg havde mange spændende ting i sit hjem


Jeg kunne se at dette var en Singer symaskine, men jeg undrede mig over længden af maskinen, og måtte have en forklaring - Anders fortalte at dette var en skomager symaskine og længden var på grund af, at der også skulle sys og repareres støvler med den, den havde også den funktion at den kunne sy i fire retninger - sådan en kunne jeg tænke mig - den ville være perfekt til syning i cykelslanger og læder :) og endnu bedre at den kan sy i flere retninger :)


To regnemaskiner


En skrivemaskine - en verden til forskel fra denne og til min Apple som jeg bruger til bloggen og andre ting


og så dette søde par i snittet træ - det måtte jeg bare have et billede af

Ingen kommentarer:

Send en kommentar