torsdag den 29. september 2011

Aftenskumring/strikke week-end

I løbet af dagen nåede jeg til Hotel Norð på Viðareiði, hvor jeg skulle hygge mig med maskinstrik indtil søndag. Da jeg havde slæbt alt ind, som jeg havde pakket i bilen, og fået en pragtfuld aftensmad, var der blevet skumring udenfor, og da vejret har været det flotteste i lang tid, ville jeg hellere nyde skumringen, og vente med at starte på strikningen. Jeg huskede denne gang at have mit kamera med, så i får nogle billeder, da der er internet-adgang :)


I

Travle strikkedamer, medens jeg nyder aftenskumringen


Udsigten fra hotellet


Kunst på fasaden på den lokale skole i bygden


Kirken på Viðareiði belyst nu det bliver mørkt


Nærmere mod havet


Enden af kirken og til højre i billedet præstegården - både berømt og berygtet for spøgeri


Nogle damer havde strikket lidt hjemmen, inden de ankom ;)


Spændende mønster - hvad mon det bliver til ?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar