mandag den 5. september 2011

Slanger - dækslanger altså

Den sidste måned er jeg blevet spurgt flere gange, om jeg ikke har nogle punge af cykelslanger på lager. Jeg lavede nogle forleden for at afprøve materialet, men det gik ikke så godt med syningen, så jeg kom ikke så langt videre med det. Men forleden fik jeg gode råd fra  Malene, hvis butik min datter havde set på Amio, og så kom der mere fart over feltet. De sidste år har jeg genopdaget glæden ved håndbroderi, og det blev så afprøvet i nogle af modellerne. Her er så billede af produktionen den sidste uge


og så et nærbillede af broderierne


Det som jeg endnu har til gode er at prøve maskinbroderi på fladen - om jeg får det til at lykkes med mine Bernina symaskiner  ved jeg ikke, men Malenes produkter er i hvert fald utroligt spændende og smukke, og så tilbyder hun også kurser på sin hjemmeside - det er blot lidt langt og dyrt at tage helt fra Færøerne og til Danmark på kursus :(   - men måske engang i fremtiden ;)  hvem ved hvad jeg kan finde på  :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar