fredag den 2. marts 2012

???

Jeg forundres tit over menneskers reaktioner på mig/mitliv/minkreativitet

Der er ligesom to grupper - den ene siger når vi ses:

Altså Majken, hvad af underlige ting er du nu i gang med/har fundet på ! ? ! ?

og så den anden:

Hej Majken, hvad spændende laver du for tiden, hvad kreativt er du i gang med ? :) :)

Jeg ser nok ikke tingene fra samme vinkel som så mange andre ;)  :)  :(

 I går var jeg en gåtur, og jeg fascineres af ting, som mange finder underlige - denne gang kom denne med mig hjem - håber den kommer med i et eller andet kreativt engang i fremtiden :)


Jeg ved ikke hvorfor, jeg er blot så betaget af rust - jeg synes den har en helt speciel glød 


- og da jeg så startede med at tage billeder, så syntes jeg at handsken jeg havde på, var det perfekte modspil i farve til rusten, og så begyndte fotolegen - se farverne i mellemrummet mellem tommeltot og pegefinger :) 


Så kom lidt af baggrunden med, da jeg syntes den havde de perfekte farver til det andet ;)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar