mandag den 19. marts 2012

Fik maden serveret i lørdags :)

I lørdags var jeg ude en del - jeg startede med at gå til konsert. Byens mandskor har 25 års jubilæum i år, og i denne forbindelse havde de konsert i et lokale på byens skibsværft. Da jeg vidste fra nogle af mine chefer som synger med, at de havde trænet ekstra meget i forbindelse med, at koret skulle på udenlandsrejser i sommer, kunne det ikke blive andet end en god konsert, og jeg blev ikke skuffet. Det var også meget sjarmerende at se de flotte mænd ;) klædt i sort, med hvide skjorter og sort butterfly, stå der og synge i et så råt lokale :)  med god akustik :) - jeg havde dog ikke tænk på at tage kamera med til konserten :(

Senere på aftenen skulle jeg ud at spise på KOKS (byens gourmet restaurant) med nogle kolleger, både fra min arbejdsplads og fra andre kontorer her i byen, og jeg må sige, jeg blev ikke skuffet - maden var rigtig god, men i må nøjes med billeder ;) - hvis i altså ikke fristes til at komme og besøge mine vidunderlige øer :) og bo på hotellet næsten lige ovenfor for mit hus 


Snack til modtagelses drink - tørret tyndskåret fisk med skøn dressing og så noget der var lavet af fisk, men som i konsistens mindede om de chips man får på kinesiske restauranter - serveret i flot træ æske 



Restauranten har for kort tid siden været ombygget og fornyet, så alt er nyt - bemærk det flotte vandglas 


Brødet er bagt på hotellet - det havde flere faconer og smagte forskelligt ;)


Appetitvækker - lækkert kremet skum som smagte af fisk og havde grønsager i bunden


Tørrret skinke - importeret fra danmark og derefter tørret i vores salte og friske vind - nogen gange med lidt rigelig fart på under orkanerne ;)


Dampet torsk med bl. a. spidskål og nødder


Culotte med spændende tilbehør :)


- og så det bedste desserten. Sjokolade på forskellige måder med bær, crumble og is 


Indeni den hvide sjokolade midt i billedet gemte der sig flødeis med rabarber :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar