torsdag den 31. januar 2013

Flere ting på en gang ;)

Som så mange andre her i blogland og det kreative univers, så kan jeg ikke lade være med at have gang i flere ting på en gang :)

Når der har været pause fra broderiet, er jeg startet på Elsebeth Egholms "Personskade" - en spændende krimi, og når der så igen har været pause i læsningen, er jeg startet på denne :)


Opskriften er købt hos Rasmilla i Hallandsgade, da jeg var en visit i København i oktober sidste år :)



Her er så i min yndlingsfarve :)

Hæklenålen er en Clover som jeg købte i Loop i London, da jeg besøgte datteren i juli sidste år. Jeg havde set på diverse blogge, at den skulle være god at hækle med, så da jeg så den der, måtte et eksemplar med hjem i kufferten.

Opskriften sagde nr. 5, men min Clover er 5,5, så jeg startede blot med den, og det må jeg sige, at den er super at hækle med, den bedste jeg har prøvet hidtil, så næste gang jeg er i udlandet og falder over dem, skal der købes flere :)

Jeg skal nok huske at vise den frem når den er færdig ;) men som i nok kan forstå, vil det tage sin tid ;) - dette skal være mit hyggeprojekt, hvor der bare skal hækles derudad ind mellem de projekter der kræver konsentration ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar