søndag den 27. januar 2013

Igen igen broderi ;)

Tja - så har jeg igen været til broderi på aftenskolen.

Det ser ikke ud af så meget, men det har altså taget mig nogle timer at sy ;)


- jeg ved ikke hvad det er, men mit kamera har svært ved at fange den grønne farve - her kan i se en pænt udsnit af den ene side, hvor der er kommet nogle nye blå blomster, de er ikke helt færdigsyede indeni, da jeg har problemer med, at de hvide prikker forsvinder fra stoffet under syningen, så jeg vil sy alle blomsternes omkreds først, og så bagefter fylde dem ud med sting.


- nogle blomster kommer til at få disse to røde farver ;)


- med lidt af den mørke brunrøde, lidt creme, lidt lysegrønt og beige indeni :)



- her får i lige et kig på, hvad min "nabo" syede - en vest til sin søn :)


Min mands kusine er på samme hold, og hun broderer en dug i "hardangersyning"



Og en anden dame syede dette sæt til dame-nationaldragten - jeg mangler ord for, hvor flot det er :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar