mandag den 9. april 2012

Ferie :) - fra alt i dagligdagen ;)

Så var jeg tilbage igen - jeg havde altså ikke planlagt at have påskeferie fra bloggen også.

I kan se nedenfor, hvor jeg har været i påskeferien ;)


Planen var, at når fruen efter en dag i byen, skulle sidde med fødderne højt, og så skulle både blog og Facebook opdateres, og samtlige blogge tjekkes. Det viste sig så, at det var rigtig svært at komme  på internettet på hotellet i Chelsey, og Rannvá tilbød mig også, at vi kunne tage hjem til hende i Acton og få adgang til nettet, men så tænkte jeg pludselig, hvorfor ikke holde fri fra det hele og bare nyde  London :)

- men jeg havde dog stukket nogle nøgler garn ind mellem tøjet her og der, så om aftenen blev først hæklenålen fundet frem og der blev hæklet til næsten intet var tilbage af det garn, så nu skulle der snart være nok til projektet kunne blive færdigmonteret :)


Jeg havde også taget garn og opskrift med til en trøje, som jeg har vist jer før på bloggen, men da jeg tog afsted, havde jeg ingen forhåbninger om, at jeg ville starte på den, da mønstret var lidt krævende, og man kunne ikke være ret selskabelig mens man strikkede, men Guðrun havde en spændende bog med, så der sad vi - jeg med mit strikketøj og hun med sin bog, og som i kan se, så blev der også her strikket til intet garn var tilbage ;) - resultatet er næsten færdige for- og bagstykker til en trøje :)


- og nu bliver det rigtig sjovt. Både jeg og min yngre datter kan godt lide Harry Potter, så da mit garn slap op, samtidig med at hendes spændende bog blev færdig, så fortsatte vi med den Harry Potter bog hun også havde med - vi læste højt for hinanden ligesom dengang hun var barn og jeg læste for hende ;) 

1 kommentar: