mandag den 16. april 2012

Til eftertanke :)

Indimellem får jeg nogle søde gaver fra min datter - til den engelse mor-dag fik jeg et sødt kort med teksten 

"This isn´t just a Mother´s Day card, it´s a hug in an envelope"

og indeni et sødt etui af papirlommetørklæder. Nu da jeg besøgte hende i London fik jeg denne Cath Kidston saks med dette sjove etui, som jeg ikke kunne lade være med at tage billede af sammen, da jeg syntes de klædte hinanden så godt ;)


Kruset nedenfor har også en historie - i sommeren 2009 deltog min yngre datter i ø-legene som blev afholdt på Åland, og mig og ældste datter tog afsted for at heppe. Tæt ved vores hotel i hovedstaden var der en forretning med håndlavede ting, og kunne jeg ikke stå for dette krus med teksten: "Live well, laugh often and love much", lavet af en skotsk keramiker som havde bosat sig der :)



Nu jeg var i London, besøgte vi en del butikker, og deriblandt fandt jeg dette vævede bånd med teksten "Live, love, laugh" og kom til at tænke på kruset jeg havde slæbt med hjem fra Åland (som iøvrigt er vidunderligt til et krus te), så engang i fremtiden, vil denne tekst være at finde på nogle af mine ting ;)

1 kommentar:

  1. Hvor har han dog ret, den skotske keramiker, vi skal måske bare blive bedre til at huske det

    SvarSlet