fredag den 13. april 2012

Ferie lækkerier ;)

Ja, det er altså ikke lækkerier for ganen, men til de kreative hænder. 

Jeg besøgte forskellige steder, hvor et af dem var Loop i Angel


Der var mange spændende garner, men jeg holdt stand, dog købte jeg mig denne Glover hæklenål - dem har jeg set anbefalet her i blogland, så den skal afprøves i nærmeste fremtid ;)



Jeg var også på Victoria og Albert Museet og der var de så smarte, at man skulle gennem museets butik på vej ind til de forskellige haller og det første jeg og datteren spottede,  var en stor krukke fuld af skønne keramik knapper og kom disse skønne knapper med hjem :)

Da vi kom ud fra en udstilling kaldet "British Design 1948-2012 Innovation in the modern age" på Victoria og Albert museet endte vi i afdelingen med bøger og jeg siger jer, jeg måtte bare lukke mine øjne, eller havde jeg købet halvdelen af bøgerne i håndarbejdsafdelingen - ret hurtigt spottede jeg disse to, og da jeg for nogle år siden fik lavet et grundmønster til mig selv, til beklædningssyning, så måtte disse to inspirerende bøger af Tomoko Nakavichi bare med hjem



Syning er så også kommet på listen over kommende projekter :) - hvornår det så end bliver :(


Der var rigtig mange andre bøger om håndarbejde, jeg spottede flere om strikning, men turde simpelthen ikke studere dem nærmere, da jeg frygtede for ikke at kunne sætte dem tilbage på hylden igen - et must om jeg en anden gang kommer til London - V & A museets bog-handel :) og en stor kuffert ;)

Der kommer mere inspiration fra V & A i London ;) 

1 kommentar:

  1. Det er da efterhånden ikke til at komme nogen steder uden at blive fristet.
    Sikke nogle skønne ting, du har fået med hjem

    SvarSlet