søndag den 14. oktober 2012

Den færøske islænder i Forbrydelsen ;)

Jeg kan ikke lade være med den overskrift, fordi mange synes det er irriterende, at trøjen hele tiden bliver benævnt islænderen :(

- men nok om det.

Guðrun og Guðrun laver mange andre flotte trøjer, som i som følger med i de nye afsnit af Forbrydelsen nok har opdaget.

De fleste forbinder Guðrun & Guðrun med trøjen med de store stjerner, men jeg fik i gave fra min mand for nogle år siden, en trøje med små stjerner, så jeg syntes det kunne være sjovt at vise jer den.

Trøjen behøver imidlertid "krisehjælp" - da jeg er en rigtig frossenpind og rigtig glad for den skønne og varme trøje, har jeg brugt den meget 


- så meget at ærmekanterne er så slidt at de nu går op i maskerne :(



- og hul på albuen var der også ved nærmere undersøgelse :(



Her selve trøjen - mønstret på forside og ærmer, og ensfarvet på ryggen, sorte kanter nederst, langs halsen og langs forstykkerne, og så lige den detalje jeg bedst kan lide - røde ærmekanter :)  :) - jeg kan så godt lide de skæve detaljer ;)

Trøjen er maskinstrikket i fint garn, og syet sammen i overlock med afskårne kanter, så jeg må finde ud af, hvordan jeg får pillet det røde af ærmerne og strikket nyt på - må nok være forsigtig så maskerne ikke løber i sidesømmen ;)

1 kommentar:

  1. Hej Majken
    Super smuk trøje ... Jeg er også vild med de skæve detaljer ...
    Dejligt at trøjen er slidt - det er jo tegn på at den er blevet brugt ...
    Men selvfølgelig ærgerligt når man stadig er glad for den ....
    Jeg tror jeg ville sætte ovale læder lapper på ærmerne måske i røde .... Og samle masker op i ærmer inden jeg piller op
    Håber det bedste for din færøske sweater :)
    Knus

    SvarSlet