tirsdag den 16. oktober 2012

Til lageret :)

Min datter driller mig tit med "mors lager" - det drejer sig om min beholdning af diverse krea-materiale - you name it - garn, stof, perler, læder, pels, papir etc. etc.

- nogle gange irriteres hun, da hun leder efter noget specifikt og må have mors hjælp - men hun har skam sin egen orden i sit lager, så det bliver hurtigt fundet frem - men datteren er trods drillerierne også flink til at øge om mors lager ;)

Forleden havde begge døtre været på loppemarked, og de syntes denne skulle hjem til mig :)


Skønner damer i flotte farver - forår og sommer :)


- her efterår og vinter :)

Jeg har bare det store problem, at når jeg sidder med broderierne, så kan jeg ikke få mig selv til at sætte saksen i og klippe, fordi jeg tænker hele tiden på den som sad så mange timer og broderede, og så klipper jeg det hele i stykker :(

Jeg er helt vild med de ting som Kisser Laptern og  Tulipaner og Tomater laver med broderier - det er måske bare med at komme i gang med saksen, så bliver man måske mere hårdhudet med tiden :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar