fredag den 12. oktober 2012

Så er efteråret lige her :)


Selv om jeg elsker foråret, da har man jo alting i vente, så er efteråret også rigtig godt. Jeg begynder i hvert fald mere at reflektere over, hvordan mine kreative projekter skal prioriteres ;) - jeg tror vi alle har samme problem, at vi har mange ting i gang på en gang, og kunne også tænke os at lave alle ting færdige på en gang - man skulle være blæksprutte, det måtte da være en fordel med de mange arme :)

Jeg nyder min udsigt, men nogle dage mere end andre, da den jo skifter hele tiden - nu er så årstiden kommet da morgnerne nogle gange ser sådan ud



- nogle minutter senere :)



I dag forkælede jeg mine kolleger, med en del lækkerier til morgenbordet :)


- kage til formiddagskaffen ;)


- sørme også til eftermiddagskaffen - de der Tupperware bokser er ikke så elegante, men super når der skal transporteres :)


- og så er der kommet nyt på pindene, og jeg fik strikket en del i går aftes i strikkeklubben :)


- hvor jeg fik denne lækre salat :)


1 kommentar:

  1. Jeg ved, jeg har skrevet det før, men jeg ER altså bare vild med din udsigt
    Sikke da du har forkælet dine kolleger

    SvarSlet